Go Back   Matt-Hughes.com Official Forums > General Discussions > The Woodshed

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Old 01-21-2009, 08:40 PM
internationalharvester
Guest
 
Posts: n/a
Default .223 bullet holes part II

lol gonna try this again.......so over Christmas break a group of us were coyote huntin and in the process my truck managed to get shot




Last edited by internationalharvester; 01-21-2009 at 09:31 PM.
Reply With Quote
  #2  
Old 01-21-2009, 10:04 PM
Bonnie Bonnie is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Where the bluebonnets bloom
Posts: 6,588
Default

I saw your post on the "other" forum and meant to comment.

First, I'm glad you're okay and nobody got hurt (well except your truck)!

Second, you said before it went over your shoulder, I believe, where were you exactly?

Third, what did you do/say to your friend after the initial shock?
Reply With Quote
  #3  
Old 01-21-2009, 10:46 PM
internationalharvester
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by Bonnie
I saw your post on the "other" forum and meant to comment.

First, I'm glad you're okay and nobody got hurt (well except your truck)!

Second, you said before it went over your shoulder, I believe, where were you exactly?

Third, what did you do/say to your friend after the initial shock?

i was squatting on the drivers side picking up a call i had dropped and the shot went thru the cab and out the drivers side

as for what was said after the initial shock was over he was very very shaken up and once i calmed down i just laughed really hard because for some reason once i realized noone was hurt i found it to be kinda funny
Reply With Quote
  #4  
Old 01-22-2009, 12:07 AM
Sugar Shane's Avatar
Sugar Shane Sugar Shane is offline
Tattoo Artist
 
Join Date: Jan 2009
Location: Who knows anymore??
Posts: 147
Default

DANG!!!! Close call!!!
Reply With Quote
  #5  
Old 01-22-2009, 06:45 PM
Crisco
Guest
 
Posts: n/a
Default

Is your friend Dick Cheney?























Sorry couldn't resist
Reply With Quote
  #6  
Old 01-22-2009, 06:57 PM
Llamafighter's Avatar
Llamafighter Llamafighter is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Astoria, New York
Posts: 4,980
Default

Hahahaha!

you mean




Quote:
Originally Posted by Crisco
Is your friend Dick Cheney?





















Sorry couldn't resist
__________________
"Courage is resistance to fear, mastery of fear - not absence of fear."
-Mark Twain

[
Reply With Quote
  #7  
Old 01-22-2009, 07:39 PM
internationalharvester
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by Crisco
Is your friend Dick Cheney?


Sorry couldn't resist


lol im glad not, that round wouldnt have just peppered me the way Dick did with that bird shot lol that one woulda taken my head clean off lol
Reply With Quote
  #8  
Old 01-23-2009, 12:09 AM
Bonnie Bonnie is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Where the bluebonnets bloom
Posts: 6,588
Default

Quote:
Originally Posted by internationalharvester
lol im glad not, that round wouldnt have just peppered me the way Dick did with that bird shot lol that one woulda taken my head clean off lol

I'm thinking y'all should do with your friend what Sheriff Andy did with Deputy Barney Fife and let him hold his gun but make him keep his "one" shell in his pocket until he's ready to fire (with all of y'all standing behind him).
Reply With Quote
  #9  
Old 01-23-2009, 04:08 AM
VCURamFan's Avatar
VCURamFan VCURamFan is offline
MMA, VCU, & Doctor Who
 
Join Date: Jan 2009
Location: Basketball Capital of the World
Posts: 14,312
Send a message via AIM to VCURamFan
Default

Quote:
Originally Posted by Bonnie
I'm thinking y'all should do with your friend what Sheriff Andy did with Deputy Barney Fife and let him hold his gun but make him keep his "one" shell in his pocket until he's ready to fire (with all of y'all standing behind him).
I love the throwback reference!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=JPAfN...eature=related
__________________
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 05:45 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.