PDA

View Full Version : GSP's Hardcore Security


Hughes_GOAT
02-24-2009, 11:01 PM
UFC 83

http://www.youtube.com/watch?v=Oh_FxmqTWjA&feature=related

Spiritwalker
02-24-2009, 11:20 PM
That was really.. REALLY what I needed today!

:laugh:

rockdawg21
02-24-2009, 11:38 PM
LOL, that is great!

VCURamFan
02-25-2009, 12:26 AM
Please click one of the Quick Reply icons in the posts above to activate Quick Reply.

Preach
02-25-2009, 12:33 AM
hahahahah:laugh:

Hughes_GOAT
02-25-2009, 12:36 AM
Please click one of the Quick Reply icons in the posts above to activate Quick Reply.

ok

Preach
02-25-2009, 12:41 AM
Please click one of the Quick Reply icons in the posts above to activate Quick Reply.
:unsure:

VCURamFan
02-25-2009, 12:53 AM
What are y'all looking at? :ninja:

Hughes_GOAT
02-25-2009, 03:43 AM
nothing *snickers*

VCURamFan
02-25-2009, 03:45 AM
nothing *snickers*Ow.:cry:

:laugh:

MattHughesRocks
02-25-2009, 03:50 AM
Your fired!!!!

:laugh:


UFC 83

http://www.youtube.com/watch?v=Oh_FxmqTWjA&feature=related

Hughes_GOAT
02-25-2009, 03:59 AM
his guard should have greased

VCURamFan
02-25-2009, 04:03 AM
his guard should have greasedHahahaha

bradwright
02-25-2009, 04:13 AM
his guard should have greased
why do you guys want to keep picking on poor Georges like that,,
if you dont stop it soon he will get all teary eyed and lose track and have to start counting his 400 grand all over again,so cut it out now or it will be straight to bed with no supper,dont test me,,:ninja:

Hughes_GOAT
02-25-2009, 04:54 AM
why do you guys want to keep picking on poor Georges like that,,
if you dont stop it soon he will get all teary eyed and lose track and have to start counting his 400 grand all over again,so cut it out now or it will be straight to bed with no supper,dont test me,,:ninja:
:cool:...his guard cost 350,000 of that

Bonnie
02-25-2009, 06:28 AM
That was pretty funny, Goat. He had that "pitbullish" expression on his face, so determined, trying to charge back to GSP's side. Kinda like a guppie making the salmon run upstream.

Hughes_GOAT
02-25-2009, 06:30 AM
That was pretty funny, Goat. He had that "pitbullish" expression on his face, so determined, trying to charge back to GSP's side. Kinda like a guppie making the salmon run upstream.
i liked "The Bodyguard" theme added in there:laugh:

Bonnie
02-25-2009, 06:34 AM
i liked "The Bodyguard" theme added in there:laugh:

:laugh:

Yeah, that was a nice touch!

rearnakedchoke
02-25-2009, 02:49 PM
looks like a pretty easy job .. i am applying my 10 year old son for the job ...

Llamafighter
02-25-2009, 03:07 PM
That was awesome! that guy got peeled off like he was hanging on GSP's car!

hizo64
02-25-2009, 05:17 PM
He still gave more of an effort than BJ did!! :laugh:

rockdawg21
02-25-2009, 05:21 PM
He still gave more of an effort than BJ did!! :laugh:
True, I didn't see him quit, he just got outclassed and took it like a hardcore security guy!

hizo64
02-25-2009, 05:57 PM
True, I didn't see him quit, he just got outclassed and took it like a hardcore security guy!

:rotfl:

County Mike
02-25-2009, 06:05 PM
I can't get to YouTube from work. Can someone describe what happened in this video?

VCURamFan
02-25-2009, 06:33 PM
I can't get to YouTube from work. Can someone describe what happened in this video?As GSP was walking out to the Octagon (for the Fitch fight, I believe), he had one of those venue security guard guys running along next to him, trying to keep people from reaching out to give GSP a high-five or whatever. About half-way down the path, someone from the stands clothes-lines the guy & he's pulled way back down the row. He then tries his best to fight his way back up to GSP's side but fails miserably!!

rockdawg21
02-25-2009, 06:42 PM
As GSP was walking out to the Octagon (for the Fitch fight, I believe), he had one of those venue security guard guys running along next to him, trying to keep people from reaching out to give GSP a high-five or whatever. About half-way down the path, someone from the stands clothes-lines the guy & he's pulled way back down the row. He then tries his best to fight his way back up to GSP's side but fails miserably!!
Not to mention, he has this huge chin and holds a stiff-upper lip to look tough, kinda like a pitbull. A determined face, that ultimately, meets failure.

County Mike
02-25-2009, 06:51 PM
Excellent - thanks!

VCURamFan
02-25-2009, 06:55 PM
Not to mention, he has this huge chin and holds a stiff-upper lip to look tough, kinda like a pitbull. A determined face, that ultimately, meets failure.O yeah! Crap, how'd I forget that!!!

Tyburn
02-25-2009, 09:34 PM
:laugh: :laugh: :laugh:

sender
02-25-2009, 09:39 PM
yeh i seen this before... that guy takes his job way to seriously hahaha You tell that guy to guard a muffin... he will watch that **** like a hawk without blinking haha

rockdawg21
02-26-2009, 01:28 AM
yeh i seen this before... that guy takes his job way to seriously hahaha You tell that guy to guard a muffin... he will watch that **** like a hawk without blinking haha
Now, where can I get a video of THAT?

County Mike
02-26-2009, 01:40 AM
I finally saw it. Love the expression on his face as he's pushing through the crowd.

lc87
02-26-2009, 04:29 PM
Sounds awesome but I can't watch youtube on the phone i have. Can't wait till I get my g1 next week.