PDA

View Full Version : HEY MICHELLE!!!!!!!!!!!!


Mac
03-29-2010, 10:25 PM
Ricky martin is a flaming homo!!!!!!!!!!! HA HA HA HA HA HA HA :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:: laugh::laugh::laugh:


i TOLD YA SO I TOLD YA SO!!!!!!!!!!

DonnaMaria
03-29-2010, 10:34 PM
Is this breaking news?! I didn't hear anything!

Mac
03-29-2010, 10:37 PM
Is this breaking news?! I didn't hear anything!

Yeah ,. she actually texted me the news because i always teased her , Shes in love with him and i always told her he was queer. She texted me today and said " you were right waaaaa" lol , so i just gotta dump a little salt in the wounds.

County Mike
03-29-2010, 10:46 PM
She didn't already know? I thought it was common knowledge.

DonnaMaria
03-29-2010, 11:01 PM
Of course he was gay...........:rolleyes:

he was waaaaaaaaaaay too pretty!

DonnaMaria
03-29-2010, 11:04 PM
I can hear him singing now! :happydancing:

She Bangs! :happydancing: She Bangs!:happydancing:

Just not with Meeeeeeeeeee!!!! :happydancing:

:laugh:

Mac
03-29-2010, 11:10 PM
I can hear him singing now! :happydancing:

She Bangs! :happydancing: She Bangs!:happydancing:

Just not with Meeeeeeeeeee!!!! :happydancing:

:laugh:

LOL +1!!!!!!!!!!!!!!!:laugh::laugh::laugh:

Silverback
03-29-2010, 11:29 PM
Ricky martin is a flaming homo!!!!!!!!!!! HA HA HA HA HA HA HA :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:: laugh::laugh::laugh:


i TOLD YA SO I TOLD YA SO!!!!!!!!!!

Ha Ha Michelle your boy friends not right.:tongue0011::tongue0011::tongue0011:

Silverback
03-29-2010, 11:33 PM
Of course he was gay...........:rolleyes:

he was waaaaaaaaaaay too pretty!

Hey, wait a minute:punch::punch::punch:

Black Mamba
03-29-2010, 11:33 PM
One of my favs (Neil Patrick Harris), I found out 2-3 months ago that he's gay. It broke my heart, but I still think he's cute.

All the good ones are gay. :dry:

:laugh:

So I feel your pain Michelle.

que
03-29-2010, 11:48 PM
ricky martin is gayer than a gay polygamist with 26 husbands

rearnakedchoke
03-29-2010, 11:55 PM
One of my favs (Neil Patrick Harris), I found out 2-3 months ago that he's gay. It broke my heart, but I still think he's cute.

All the gay ones are gay. :dry:

:laugh:

So I feel your pain Michelle.

fixed ... yeah, ricky is gayer than clay aiken ..

DonnaMaria
03-30-2010, 12:19 AM
Hey, wait a minute:punch::punch::punch:

oh come on now! You don't want to be thought of as PRETTY, do you?!?!:rolleyes:

Silverback
03-30-2010, 01:54 AM
oh come on now! You don't want to be thought of as PRETTY, do you?!?!:rolleyes:

That would be better then fugly.:laugh::laugh::laugh:

MattHughesRocks
03-30-2010, 03:21 AM
http://i199.photobucket.com/albums/aa59/cinthyarico94580/love/hb.jpg

http://i41.photobucket.com/albums/e292/skysrock/thcrybaby.gif

Maldonado136
03-30-2010, 05:30 AM
this will shake the music industry down to its very core. The world will never be the same.

MattHughesRocks
03-30-2010, 06:49 AM
I know! :cry:

Now I'm wondering when GSP will come out because you know that ones coming :unsure:

this will shake the music industry down to its very core. The world will never be the same.

DonnaMaria
03-30-2010, 10:14 AM
I know! :cry:

Now I'm wondering when GSP will come out because you know that ones coming :unsure:

:laugh::laugh::laugh:

rearnakedchoke
03-30-2010, 02:26 PM
I know! :cry:

Now I'm wondering when GSP will come out because you know that ones coming :unsure:

GSP is not imprezzed with your azzumption ...

http://i.ytimg.com/vi/gX3sEGtG8mQ/0.jpg

MattHughesRocks
03-30-2010, 02:45 PM
GSP is NOT heterosexual.

rearnakedchoke
03-30-2010, 02:51 PM
GSP is NOT heterosexual.

It could be a sign as to why he likes taking his opponents down and grinding them out for 5 rounds ... maybe he did let go of the arm bar and kimura so he could get a little more gound and pound in ..... LOL

MattHughesRocks
03-30-2010, 02:59 PM
Ok...let's not rub it in :laugh:

GSP is in my top 3 or 4 fighters but he's a homo.

It could be a sign as to why he likes taking his opponents down and grinding them out for 5 rounds ... maybe he did let go of the arm bar and kimura so he could get a little more gound and pound in ..... LOL

matthughesfan21
03-30-2010, 03:04 PM
this will shake the music industry down to its very core. The world will never be the same.
yes, a guy who hasn't been relevant since William Hung covered his song, will most certainly be the man who shakes the music industry down to its very core:rolleyes::laugh:

DonnaMaria
03-30-2010, 03:16 PM
GSP is NOT heterosexual.

oh don't say that!:cry:

that is.........just..........so tragic..........:cry:

But it makes sense.........because he IS really pretty.........:cry:

MattHughesRocks
03-30-2010, 03:50 PM
I know a lot of gay men. We voted. He's gay :sad:

oh don't say that!:cry:

that is.........just..........so tragic..........:cry:

But it makes sense.........because he IS really pretty.........:cry:

DonnaMaria
03-30-2010, 05:02 PM
I know a lot of gay men. We voted. He's gay :sad:


it's a sad.........sad day.............:cry:

matthughesfan21
03-30-2010, 05:37 PM
it's a sad.........sad day.............:cry:

I ain't losing sleep over it

logrus
03-30-2010, 05:38 PM
She didn't already know? I thought it was common knowledge.

I thought everyone knew the second day he became famous lol.

Maldonado136
03-30-2010, 06:09 PM
this girl was telling me how chilis has a great apple martini and I said that I would get one if I was a female and she got all offended haha. Was I wrong do straight guys drink apple martini's? I'm pretty sure the answer is no.

matthughesfan21
03-30-2010, 06:16 PM
this girl was telling me how chilis has a great apple martini and I said that I would get one if I was a female and she got all offended haha. Was I wrong do straight guys drink apple martini's? I'm pretty sure the answer is no.no fufu drinks

County Mike
03-30-2010, 06:29 PM
this girl was telling me how chilis has a great apple martini and I said that I would get one if I was a female and she got all offended haha. Was I wrong do straight guys drink apple martini's? I'm pretty sure the answer is no.

Chocolate martinis are OK though.

Shaken, not stirred.

logrus
03-30-2010, 06:51 PM
this girl was telling me how chilis has a great apple martini and I said that I would get one if I was a female and she got all offended haha. Was I wrong do straight guys drink apple martini's? I'm pretty sure the answer is no.

Didn't James Bond drink Martini's lol :laugh:

Tyburn
04-01-2010, 08:28 PM
Sugarplum seems to be a bit partial to gay men :laugh:

matthughesfan21
04-01-2010, 08:50 PM
Didn't James Bond drink Martini's lol :laugh:
yeah, its the apple that gives it the potential to be unacceptable

Blade
04-01-2010, 08:53 PM
Didn't James Bond drink Martini's lol :laugh:

I believe James Bond made it slightly more respectable by drinking Vodka Martinis. Shaken, not stirred.

VCURamFan
04-02-2010, 01:12 AM
yeah, its the apple that gives it the potential to be unacceptable

What about a nectarini?
http://www.youtube.com/watch?v=Ze-3hS5jAEs